خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/04 - 14:16
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
عسگری:

دولتمردان نگاه ویژه در تخصیص اعتبارات به استان البرز داشته باشند

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: از مسئولان دولت انتظار داریم نگاه ویژه در تخصیص اعتبارات به این استان داشته باشند، چراکه در زمان تخصیص اعتبارات خاص، حتی نام استان البرز را در ردیف استان‌های ویژه نمی‌آورند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، مهدی عسگری در شورای اداری آموزش و پرورش استان البرز با حضور وزیر، گفت: البرز را متناسب با محرومیت پنهان و مهاجرپذیری بسیار بالایی که دارد، ببینید.



نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارش از وضعیت نامناسب برخی مدارس در این استان، بیان کرد: از مسئولان دولت انتظار داریم نگاه ویژه در تخصیص اعتبارات به این استان داشته باشند، چراکه در زمان تخصیص اعتبارات خاص، حتی نام استان البرز را در ردیف استان‌های ویژه نمی‌آورند درحالیکه استان ما در برخی از سرانه‌ها در رده‌های آخر کشور قرار دارد.



وی اضافه کرد: سالانه هزاران نفر از استان‌های دیگر به جمعیت دانش‌آموزان استان البرز اضافه می‌شود، حداقل بودجه‌ آن‌ها به این استان منتقل شود.



همچنین ️صحرایی وزیر آموزش و پرورش در این شورا بیان کرد: اعتقاد دارم که باید برای نوسازی مدارس البرز یک ردیف ویژه ایجاد شود، باید به استان‌هایی که به هر دلیل در سرانه‌ها دچار عقب‌افتادگی شده‌اند توجه ویژه داشته باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 372053
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار